BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til et spændende job med masser af udviklingsmuligheder hos en af de største danskejede virksomheder indenfor B2B-salg af oste og charcuteri?
Cheport Cheese med base i Helsingør Kommune – er en af markedets tunge spillere indenfor engros salg af oste og charcuteri til food service-markedet. Vi er kendt for vores fremragende kundeservice, høje produktkvalitet, store udvalg, konkurrencedygtige priser samt effektive leverance, der foregår uden mellemled - direkte fra producenterne.
Vi søger nu en dygtig senior salgskonsulent, der både kan fastholde og udvikle nuværende danske og svenske kunder samt bidrage til væksten ved at vinde nye B2B-kunder i de to lande.
Du bliver ansvarlig for dine kunders udvikling og lønsomhed, hvilket inkluderer budget, tilbud, salg og prissætning.
Jobbet er rimelig selvstændigt. Du får fra start en grundstamme af gode Cheport-kunder, du skal servicere - herunder sikre at mulighederne for mersalg samt krydssalg (mellem produktkategorier) aktiveres. Sammen med leverandører/nøglekunder udarbejdes relevante private label projekter. Derudover skal du udarbejde en salgsstrategi for new bizz og omsætte dine planer til handling.
Meget af arbejdsdagen vil foregå på landevejene og ude hos dine kunder. Der vil ind imellem også være deltagelse i relevante fødevaremesser i Danmark og udlandet, som af og til foregår i weekender.
Cheport har en lille overskuelig stab, hvor du kan se frem til at hilse på 3 dygtige kolleger, når du om morgenen møder ind på vores kontor i Hellebæk.
Vi forventer, at du er:
- Lidt af et madøre – og passioneret omkring lækre oste og førsteklasses charcuteri
- Innovativ og opsøgende ift. nye kunder og at udvikle eksisterende kunder – særligt i industrien og gerne i Sverige
- Branchekendskab til food service-markedet og/eller detailhandlen (salg til kæder) vil være en klar fordel (Men er du bare megaforelsket i ost og charcuteri – så send også en ansøgning)
- Motiveret af at skabe den unikke kundeoplevelse, ved at forstå kundens behov samt altid at ha’ øje for at skabe ekstra værdi
- Udstyret med en god forretningsforståelse og er strategisk tænkende, så du kan agere sparrings-partner til Cheport’s ledelse - på salgssiden
- Kvik, når det gælder om at lære at bruge nye it-systemer (vi anvender Business Central)
- Flydende på dansk og engelsk. Det vil være en stor fordel med et godt kendskab til svensk
Egenskaber, vi værdsætter:
- Struktureret arbejdsform og god til at planlægge din egen hverdag
- Trives med at have frihed under ansvar
- Holder aftaler og deadlines samt følger systematisk op
- Tillidsvækkende personlighed med integritet og gennemslagskraft
- Bidrager med godt humør og engageret teamånd
Vi tilbyder:
- Attraktiv grundløn (efter kvalifikationer) + bonus baseret på dine resultater
- Gode udviklingsmuligheder både i forretningen og ift. evt. relevante kurser
- Stor fokus på trivsel – herunder fleksible arbejdstider (ml. 8-17)
- Et kontor i smukke omgivelser i den gamle Hellebæk Klædefabrik - med udsigt over Øresund
- Mulighed for firmabil – alternativt tilbyder vi kilometerpenge for kørsel i egen bil
- Et uformelt miljø, hvor vi er ambitiøse, men samtidigt har det sjovt
Er du interesseret i jobbet – og har brug for yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte Kenneth Blok.
Ansøgningsfristen er d. 22.9.2024. Vi forventer at holde samtaler i uge 40.
Læs mere om Cheport Cheese her
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Helsingør Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
CHEPORT CHEESE ApS, Nordre Strandvej, 3150 Hellebæk
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6112530