Planlægger til Hjemmeplejen, Distrikt 3

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for god koordinering af driften, og kan du li’ et job med et mix af fordybelse, samarbejde og uforudsigelighed?

Vi tilbyder en dynamisk hverdag, hvor alle arbejder sammen for, at borgeren oplever faglig kvalitet og kontinuitet fra Hjemmeplejen. Vi søger netop nu en planlægger, der kan møde kollegaer og borgere med venlighed, ro og overblik i en hverdag med mange bolde i luften.

Om arbejdet
Som planlægger er du en central del af ’maskinrummet’ i hjemmeplejen. Du samarbejder med ledere og kollegaer i det tværfaglige team, hvor du varetager en bred vifte af opgaver i relation til planlægning og koordinering af den daglige drift. Det er vigtigt, at du er sundhedsfagligt velfunderet (sygeplejerske eller SSA), bekendt med lovgivningen på området (Sundhedslov og Servicelov) og har indgående kendskab til FSIII og Nexus.
Planlægningsopgaven er kompleks og kræver opmærksomhed, kreativitet og et skarpt fagligt blik ud fra et borgerperspektiv. Det betyder, at du bruger din faglighed på en måde, der for borgeren opleves som kontinuitet i hjælpen, faglig ekspertise og imødekommenhed.
Opgaverne vil bl.a. indeholde:

  • arbejdet med skabelonplaner og daglig planlægning af ruter
  • håndtering af nye eller ændrede indsatser
  • håndtering af advis’er
  • diverse administrative opgaver
  • dialog og tæt samarbejde med borgere, pårørende, visitation og kollegaer i hjemmeplejen
Du får en grundig introduktion og en ’mentor’ (en god kollega), som du altid kan søge hjælp hos.

Vi søger dig, der
  • sætter pris på den daglige borgerkontakt
  • har en positiv tilgang til opgaverne og til menneskerne omkring dig
  • arbejder med omhyggelighed og omtanke
  • trives med både samarbejde og selvstændigt arbejde
  • bidrager til god kommunikation med kollegaer, borgere og pårørende

Om hjemmeplejen
Du bliver en del af et distrikt, hvor et tværfagligt lederteam er tæt på driften og arbejder målrettet for et godt arbejdsmiljø og høj faglig kvalitet i alle indsatser.
Hjemmeplejen i Helsingør Kommune er en stor arbejdsplads med omkring 550 medarbejdere. Vi betjener ca. 2000 borgere i alle aldre.
Vi arbejder struktureret og ambitiøst med faglig udvikling og med fornuftig og stabil ruteplanlægning.
Stillingen som planlægger er tilknyttet Team B i Ålsgårde (aktuelt med base på Plejehjemmet Falkenberg).

Arbejdstid
37 timer pr. uge, mandag-fredag i tidsrummet kl. 7-15.30
Aflønning efter overenskomst med FOA.

Ansættelse: 1. oktober 2023 eller efter aftale.

Ansøgningsfrist: 13. august 2023. Der afholdes samtaler 15., 16. og 17. august.
Vil du vide mere, så kontakt:

Tina Frost, distriktsleder
21 32 75 56

Louise Blumensaat, konst. distriktsleder
91 17 01 04

Du er også meget velkommen til at ringe for en aftale, hvis du gerne vil møde os, inden du søger.
Ved ansættelse fremvises straffeattest.

I Helsingør Kommune vægter vi, at medarbejdere og ledere udvikler deres faglighed. Derfor har vi fokus på at skabe sammenhæng mellem den ambitiøse udvikling af hele organisationen Helsingør Kommune og videreuddannelse af både medarbejdere og ledere – fagligt og personligt.

9 ud af 10 indbyggere bor mindre end 2 km fra vandet. Her mødes Hamlet og Kronborg med verdenskendt arkitektur og en hyggelig middelalderby på ét og samme sted. Tjek #OplevHelsingor og se selv.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Helsingør Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Helsingør Kommune, Klostermosevej 101, 3000 Helsingør

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://portal.signatur.dk/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=2296&ERId=83544

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5876527

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet